Followers

Friday 20 May 2011

What? Cover Magazine? Me?


Sample Cover Photography Magazine Assignment yang aku tolong buatkan untuk orang lain.<kepada kaka sepupu sendiri :p
Thanks to Adobe Photoshop. :)
edit dan taram baik punya~ :p
Ganjarannya aku dapat Nescafe Mocha se tin :D
Kalau bagi kerja2 macam ni aku tak kira sangat untung atau ganjaran,sebab dah jadi 
hobi dan minat. :D
Walaupun editing aku tak secantik orang lain,tapi aku masih berbangga sebab aku
dapat hasilkan sendiri tanpa copy2 orang. < poyo lagi :p
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Background
cerita pasal background ni adalah salah satu gambar yang aku amek sendiri masa cuti Raya Cina tahun lepas.hoohoho :D
Snap pun pakai Panasonic Lumix Compact camera..dslr tak mampu nak beli..huhu < ayat sedih :p yang lain seperti biasa source aku mesti cari kat Google. :D




2 comments:

Anonymous said...

you are so creative and talented.you should keep this hobby as i can see there's potential in you.goodluck.

Mya said...

thank u :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...